van Butte naar Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu van Butte naar Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu

van Butte naar Yellowstone

Blijf op de hoogte en volg Petra en Gerard

15 September 2015 | Verenigde Staten, West Yellowstone

We zijn vanmorgen vroeg vertrokken uit Butte na zelf een ontbijtje gemaakt te hebben. Het was een mooi hotel leuk erg oud maar vrij nieuw opgeknapt, met een oude look erg leuk gedaan.
Vandaag is het tijd om een taartje te kopen want ik ben jarig na wat zoeken hebben we een caketaartje gevonden, dat wordt genieten de komende dagen.
We zijn gereden via Bozeman en de weg ernaartoe was weer een stuk mooier dan gisteren., toen was het laatste stuk net een grote graanschuur, allemaal graanvelden. Nu zitten we weer in de bossen,
en rijden op hoogte.
We gaan via de North Entrance het Nationale park Yellowstone binnen.
deze keer moeten we zelf een pas kopen, doen we maar gelijk kunnen we de komende weken in alle Nationale Parken voor $80,00 en hij is een
jaar geldig.
We hebben een cabin geboekt bij de Mammoth Hot Springs en zijn erg benieuwd. Bij aankomst in Mammoth lopen de Elks door de straten en worden op afstand gehouden door een aantal rangers.
De cabin is erg mooi aan de buitenkant wat minder maar binnen alle luxe van een lekker bed en eigen badkamer en een kachel want wat is het ineens koud.
Ergens wat eten is moeilijk, want je zit in het Nationale park zelf, we hebben bij het restaurant gegeten wat bij de cabins hoort , hadden we beter niet kunnen doen het was slecht, koude French fries en droge fish stukjes.
Daarna nog op het balkon van de cabin een wijntje gedronken op mijn verjaardag.