Redwoods / Grant Pass - Reisverslag uit Grants Pass, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu Redwoods / Grant Pass - Reisverslag uit Grants Pass, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu

Redwoods / Grant Pass

Blijf op de hoogte en volg Petra en Gerard

27 September 2015 | Verenigde Staten, Grants Pass

Vandaag opnieuw vertrokken met zon en we blijven dat heel de week nog houden met een lekkere temperatuur van ongeveer 25 graden.
Via The Weather Channel horen we dat het erg warm is voor de tijd van het jaar een lekkere Indian Summer wij hebben geluk.
We rijden vandaag nog een stuk van Highway 1 langs de kust richting
Redwood National Park. Ook hier staan van die gigantische grote bomen
de grootste en oudste is minstens 1000 jaar oud kun je niet voorstellen maar hij is dan ook gigantisch groot.
Langs de kustlijn zijn verschillende plaatsen waar we walvissen zouden kunnen spotten, maar dan moet je wel geluk hebben en in het goede seizoen zijn. We hebben een beetje spijt dat we de kust niet blijven volgen maar afbuigen het binnenland in, helaas is ons volgende hotel niet te annuleren dus gaan we er lekker naartoe.
Het was in ieder geval een goed hotel met een lekker buiten zwembad waar we nog gebruik van gemaakt hebben. Deze vakantie hebben we toch veel gezwommen dat is niet altijd mogelijk.
Ons zwemseizoen is toch een paar weken verlengd.