Yosemite National Park/ Sonora - Reisverslag uit Sonora, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu Yosemite National Park/ Sonora - Reisverslag uit Sonora, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu

Yosemite National Park/ Sonora

Blijf op de hoogte en volg Petra en Gerard

23 September 2015 | Verenigde Staten, Sonora

We zijn vandaag (woensdag) vertrokken om het park in de namiddag te verlaten.
Omdat de Mariposa Grove gesloten is voor herstelwerkzaamheden de komende 2 jaar gaan we nu ergens anders de sequoaibomen bekijken.
We gaan naar Tuolumne grove, een pittige wandeling door het hoogteverschil maar wie een sequoai wil zien moet er iets voor over hebben. We hebben het gehaald en het was de moeite waard, wat zijn die bomen groot.
Na de middag zijn we het park uitgereden en naar Sonora gereden, niet zo heel ver weg 2 uurtjes rijden, het is erg warm ruim 33 graden, we zijn blij dat het hotel een buitenzwembad heeft, kunnen we lekker afkoelen. Verder lekker wat gezwommen en een relaxte middag gehad.