van Lake Lodge naar Layton bij Salt Lake City - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu van Lake Lodge naar Layton bij Salt Lake City - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu

van Lake Lodge naar Layton bij Salt Lake City

Blijf op de hoogte en volg Petra en Gerard

17 September 2015 | Verenigde Staten, Teton Village

Vroeg opgestaan na een slapeloze nacht, het bed was echt slecht waarschijnlijk heeft er een zware amerikaan op geslapen. Na een broodje te hebben gegeten zijn we vertrokken in de kou, de auto gaf alarm aan voor vorst en we zitten in de auto met een trui en de kachel op hoog......
We zijn weggereden via het Lake Lodge meer richting Teton Park. Onderweg veel regen en natte sneeuw. De kleuren in het Teton Park lijken daarom niet zo mooi als vorig jaar. De hoge bergen zitten ook in de wolken jammer het kan zo mooi zijn. Een paar keer gestopt bij een visitor centre om warm te worden.
Jammer genoeg geen beren gezien in het Teton Park hadden we een beetje hoop op met dit slechte weer, wel verschillende Elks gezien ook leuk.
Hoe verder we richting Layton kwamen hoe warmer het werd we zagen de temperatuurmeter in de auto steeds verder oplopen, heerlijk het zonnetje erbij dat wordt weer beter de komende dagen hopen we.
Bij het hotel was het 18 graden heerlijk en het wordt nog warmer de komende dagen. Lekker gegeten bij Applebee`s en `s avonds nog even gezwommen in het zwembad van het hotel heerlijk even wat luxe vandaag.