Elko naar Carson City - Reisverslag uit Elko, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu Elko naar Carson City - Reisverslag uit Elko, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu

Elko naar Carson City

Blijf op de hoogte en volg Petra en Gerard

19 September 2015 | Verenigde Staten, Elko

Vandaag gaan we een saaie dag tegemoet, we moeten door de Desert naar de andere kant van de staat Nevada. Het is een saai stuk er is maar een weg en alles lijkt hetzelfde. Het is heel warm uiteindelijk werd het 30 graden en volop zon. De uitzichten zijn wel mooi maar je komt geen plaats tegen en je ziet ook geen huizen of dieren zo groot is het land hier nog. Uiteindelijk waren we in Reno, dit was de gokstad van Nevada voordat ze Las Vegas gebouwd hebben. Het is ook nog steeds een gokstad met veel casino`s, maar niet met de allure net als Las Vegas. We zijn erdoor gereden was wel leuk om te zien, maar het is een feestdag hier dus alles dicht welke weten we nog niet?
Daarna naar het hotel in Carson City, de hoofdstad van Nevada
we dachten dat het een grote plaats zou zijn maar het stelt niet veel voor. We hebben wat gegeten en rondgelopen, even een casino binnen waar de batmobil van Batmnan stond? en wat muziek geluisterd buiten op straat, het is erg warm ook in de avond nog.