Carson City - Reisverslag uit Carson City, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu Carson City - Reisverslag uit Carson City, Verenigde Staten van Petra en Gerard - WaarBenJij.nu

Carson City

Blijf op de hoogte en volg Petra en Gerard

20 September 2015 | Verenigde Staten, Carson City

Nu een update van de laatste dagen, wij zijn zondag in Carson City en omgeving gebleven. Voor de middag zijn we naar Virgina City geweest, dit is echt een westerndorp waar je jezelf nog in die tijd waant, alles is zoals in de films van vroeger, daarom wordt deze plaats vaak voor in films gebruikt is en ook de nieuwe western films gebruiken dit vaak voor decor. We hebben een treinreisje gemaakt met de oude trein die daar nog steeds rond rijdt voor de toeristen, we hebben de korte tour gedaan omdat we na de middag nog naar Lake Tahoe willen. Een leuke treinreis langs de oude goud/zilvermijnen uit de streek helaas geen wilde mustangs gezien die hier nog moeten lopen.
Na de middag zijn we naar Lake Tahoe (gelegen op 1900 meter hoogte)gereden over de mnt Rose een pas die 3250 meter is. Bij het meer aangekomen, hoopte we aan het water te kunnen komen maar je moet daar overal betalen ongeveer 12 dollar. We zijn daarom naar South Lake Tahoe gereden daar kun je bij het water komen. Op dit meer worden allerlei soorten buitenactiviteiten gedaan van zwemmen, surfen, varen en nog veel meer. Tegen de avond terug naar het hotel, in Carson City lekker gegeten bij de lokale Brewery, we zijn erachter gekomen dat je daar lekker kunt eten met een lekker pilsje voor weinig geld ongeveer 30 dollar voor twee.